1.8 C
De Bilt

Enquête Hulst naar ervaringen inwoners met de gemeentelijke communicatiemiddelen

De gemeente Hulst vindt het belangrijk om duidelijk te communiceren. De inwoners en ondernemers goed informeren is het doel. Daarvoor gebruiken zij verschillende communicatiemiddelen. Denk daarbij aan onder andere het gemeentelijk informatieblad, de website, informatiepagina’s in het Zeeuws-Vlaams Advertentieblad en sociale media. Maar ook aan de Bouwapp en het participatieplatform Doemee.inulst.

Hoe doet de gemeente Hulst het volgens u?

Wat vindt u van de communicatiemiddelen die zij gebruiken? En welke onderwerpen vindt u belangrijk? Dat horen zij graag. Zo weten ze wat u goed vindt, waar aanpassingen nodig zijn en wat u eventueel mist of anders wilt zien. Invullen van de vragenlijst kan op doemee.inulst.nl. Invullen kan tot 16 december 2024.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Nieuws uit deze regio