Bergeijk – Begin dit jaar heeft de gemeenteraad van Bergeijk ingestemd met het aanstellen van een citymarketeer voor ‘Beleef Bergeijk’, de nieuwe uitvoeringsorganisatie voor de promotie van Bergeijk. Deze is nu gevonden in de persoon van GertJan van Gerven. Per 1 juli a.s. wordt hij aangesteld als citymarketeer.
Mensen verbinden
“Vastberaden, creatief en daarnaast een echte Kempenaar”, zo omschrijft GertJan van Gerven zichzelf. Iemand die partijen en mensen die elkaar nodig hebben met elkaar in contact brengt. Tegelijkertijd heeft hij een scherp oog voor de haalbaarheid van plannen en ideeën. “De juiste man op de juiste plaats”, aldus Willem van Montfort, voorzitter van TIP Bergeijk en bestuurslid van ‘Beleef Bergeijk’.
Uitdagingen Citymarketeer
Er staan de nieuwe citymarketeer enkele mooie uitdagingen te wachten. De basis van de nieuwe uitvoeringsorganisatie ‘Beleef Bergeijk’ – een samenvoeging van TIP Bergeijk en Stichting Promotie Bergeijk – staat grotendeels, maar moet nog verder vorm krijgen. Daarnaast heeft Van Gerven onder meer de taak om het merk Bergeijk verder te ontwikkelen, de werkzaamheden binnen TIP te coördineren en de samenwerking en co-creatie binnen Bergeijk en de Kempen te bevorderen. Los daarvan loopt er op dit moment een onderzoek of ‘Beleef Bergeijk’ een plek kan krijgen in of bij De Kattendans.
Achtergrond
GertJan van Gerven is ondernemer en heeft zich in de afgelopen jaren op verschillende manieren ingezet op het gebied van (city)marketing en de organisatie van grote evenementen. Nu wil hij als citymarketeer Bergeijk stevig op de kaart zetten. Aan kansen en mogelijkheden geen gebrek.