6.6 C
De Bilt

‘Marketing en innovatie’ als thema van de eerste Gouden Plak Academy

Heerenveen – Dinsdag 6 november organiseert Heerenveen ’n Gouden Plak in samenwerking met NDC mediagroep de eerste Gouden Plak Academy in Thialf. Heerenveen ’n Gouden Plak is verantwoordelijk voor de regiomarketing van de regio Heerenveen en heeft als doel er samen voor te zorgen dat de hele regio Heerenveen ´n gouden plak is om te wonen, werken, ondernemen en bezoeken. Nu én in de toekomst. Samen met onder andere inwoners, organisaties en ondernemers probeert ´n Gouden Plak Heerenveen onder de aandacht te brengen.

 Ondernemers in de regio Heerenveen
“Ondernemers zijn continu op zoek naar potentiële klanten en daar willen wij ze graag bij helpen”, aldus Siepie de Groot, programmamanager van ’n Gouden Plak. Een aantal sprekers, uit onder andere onze eigen regio, met ruime ervaring in de (online) marketing is daarom uitgenodigd om hun kennis en ervaring tijdens deze avond te delen. “Wij willen graag iets doen voor de ondernemers in onze regio. De Gouden Plak Academy is volgens ons een mooie manier om ondernemers, door middel van inspirerende verhalen, kennis op het gebied van marketing bij te brengen”, aldus Siepie.

 Inspirerende marketingverhalen 
De eerste inspirerende spreker die op het programma staat, is Joost Paques. Joost is directeur Business Development & Strategie van Paques, een wereldwijde speler op het gebied van zuivering van afvalwater en gas. “Een globetrotter van het zuiverste water”, zo betitelde Sander Rouwe, gedeputeerde, de winnaar van de Friese onderneming van dit jaar.

Ook conceptdenker en innovatieaanjager Joel Darius van NDC mediagroep zal aanwezig zijn om zijn verhaal met de ondernemers te delen.  Als één van de founders van het Innovatielab zou je hem als de ‘interne incubator’ van het mediamarketingbedrijf kunnen bestempelen. Hij weet hoe belangrijk het is om eigen medewerkers uit te laten groeien tot motors van de innovatie.

Als laatste komt Bert Rappange aan het woord. In 2015 voegde hij verschillende BV’s samen tot één bedrijf, de Crossmedia Communicatiegroep (CMCG). CMCG biedt vanuit Heerenveen met zo’n 30 specialisten full service diensten aan bedrijven; van strategie en design tot digital development en marketing.

Aanmelden voor de academy

Wilt u als ondernemer bij de eerste Gouden Plak Academy aanwezig zijn? Aanmelden voor dit inspirerende programma kan via www.ngoudenplak.nl/academy. Wees er snel bij, want VOL=VOL. Uiteraard is er na afloop van de academy gelegenheid tot netwerken met een hapje en drankje.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Nieuws uit deze regio