Nijkerk – Machteld Beekhuis wordt per direct de nieuwe Citymarketeer in Nijkerk. De vorige week opgerichte Stichting Citymarketing Nijkerk stelt daarmee haar eerste medewerker aan. Machteld heeft veel ervaring in het begeleiden van citymarketingtrajecten, hierbij houdt zij zich bezig met het strategisch op de kaart zetten en managen van gebieden. Ze heeft o.a. gewerkt aan de marketing van Ede Centrum, de toeristische visie en promotie van Heemskerk, de toeristische marketing van Lelystad, citymarketingstrategie van Nieuwegein en marketingcommunicatie van verschillende andere gebieden in Nederland.
Machteld: “Ik heb ontzettend veel zin om te starten als Citymarketeer van Nijkerk. Ik wil Nijkerk op de kaart zetten als attractieve bruisende stad. Zorgen dat we de verschillende doelgroepen op de juiste manier aanspreken met prikkelende campagnes en activiteiten. Zodat de merkbeleving en aantrekkingskracht worden vergroot.” De voorzitter van de Stichting Citymarketing Nijkerk, Han Verhoog: “Wij zijn erg blij dat we Machteld konden aantrekken als Citymarketeer voor Nijkerk. Met haar ervaring en kennis is zij optimaal toegerust om een krachtige impuls te geven aan het doel om van Nijkerk een merk te maken.”
De komende weken zal zij met de verschillende belanghebbende partijen en personen kennismaken en dan met alle input en in overleg met het bestuur een marketingplan opstellen en omzetten.
Het bestuur van de Stichting Citymarketing Nijkerk:
Han Verhoog – voorzitter
Gerard de Gooijer – penningmeester
Lisette Noordzij – secretaris
Roel van de Beek – lid
Rob Veltink – lid