15.2 C
De Bilt
woensdag, 5 oktober 2022

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Klanttevredenheid gemeente verbeteren

Nissewaard – De gemeente Nissewaard gaat kijken of het mogelijk is om een doorlopende klanttevredenheidsonderzoek te houden. Dit onderzoek moet gehouden worden onder inwoners die zich tot de gemeente wenden met een melding of een klacht. Een motie van Nissewaard Lokaal, mede ingediend door PVV, LieverLinks en PvdA, om dit te onderzoeken is unaniem aangenomen.

Klachten van inwoners zijn aanleiding

Aanleiding voor de motie zijn de klachten die Nissewaard Lokaal heeft ontvangen van inwoners. Zij klaagden erover dat zij niet altijd een reactie kregen na een melding of een klacht bij de gemeente. Ook de gemeentelijke Ombudsman heeft in haar jaarverslag 2020 geconstateerd dat inwoners in Nissewaard lang moeten wachten op een antwoord van de gemeente. Ook worden inwoners niet volledig geïnformeerd of krijgen zij helemaal geen reactie op hun meldingen.

Tevreden met unanieme steun

Nissewaard Lokaal is blij en tevreden dat de gemeenteraad unaniem heeft ingestemd met de motie. “In het bedrijfsleven is het normaal om continu de klanttevredenheid te meten om de dienstverlening aan te passen en te verbeteren,” stelt de partij. Door na afhandeling van elke melding automatisch een evaluatieformulier te sturen, kan de gemeente achterhalen hoe de melding is opgelost en hoe tevreden men er over is. Zo nodig kan de dienstverlening verbeterd worden. De gemeente gaat bekijken of dit ook lokaal mogelijk is en of inwoners hier wel op zitten te wachten.

“Wij willen graag monitoren aan de voorkant in plaats van te reageren op de Ombudsman als laatste redmiddel. Dan is het leed immers al geleden,” stelt Nissewaard Lokaal.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Nieuws uit deze regio