13.6 C
De Bilt
woensdag, 28 september 2022

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

McDonald’s behaalt recordomzet met ontbijtjes

Binnenland –  Er is vorig jaar bij McDonald’s een recordomzet geboekt. Dit is te danken aan de langere openingstijden, vers bereide ontbijtjes en luxe hamburgers. De klanten hebben ervoor gezorgd dat er een recordomzet is behaald van 732 miljoen euro in de 246 Nederlandse filialen. De fastfoodketen trok daarnaast 4,1 miljoen extra gasten. Dit heeft McDonald’s woensdag bekendgemaakt.

VERNIEUWING

De afgelopen jaren heeft de fastfoodketen vernieuwingen doorgevoerd. Deze hebben invloed gehad op de omzet. De omzet groeide met 3,4 procent in 2015 en in 2016 met 8,6 procent. De keten met de gouden bogen heeft echter niet bekend gemaakt of de winstgevendheid ook is toegenomen.

OPENINGSTIJDEN

De langere openingstijden hebben vooral gezorgd voor de omzetgroei. Sinds augustus zijn alle restaurants met een McDrive vanaf zeven uur ’s ochtends open. Doordat deze restaurants eerder open zijn, kiezen Nederlanders sneller voor een ontbijtje bij de fastfoodketen. De omzet bij McDonald’s steeg in de ochtenduren met 17,3 procent. Ook in de avond trok McDonald’s meer klanten aan. ‘We hebben fors meer geïnvesteerd in ons ontbijt’, aldus Manu Steijaert, algemeen directeur McDonald’s Nederland. Zo zijn de croissants vernieuwd en biedt het vers bereide eieren aan. ‘Ontbijt is nu goed voor 4% van de totale omzet’, vervolgt Steijaert. ‘We hebben de grote markten van koffie en ontbijt nog maar net betreden.’

VERS BEREID

Samen met de franchisenemers investeert McDonald’s dit jaar 32 miljoen euro. Met dit budget wil de fastfoodketen onder andere veertig McCafé’s openen. Ook wil de keten de uitrol van een nieuwe keukenconcept afronden. Producten worden hierbij na de bestelling vers bereid en niet meer van te voren gebakken. Dit gebeurt nu in 186 restaurants en dat moet halverwege dit jaar gebeuren bij alle restaurants.

EXPERIMENT

Het afgelopen jaar is er ook geëxperimenteerd met het personaliseren van producten. Dat bleek een succes te zijn volgens Steijaert. ‘De McFlurry-omzet steeg met 15% door de introductie van My McFlurry. Dat zijn 2 miljoen extra McFlurrys.’

 

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Nieuws uit deze regio