3.2 C
De Bilt

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Portierstraining voor Zutphense nachthoreca

Portiers, leidinggevenden en exploitanten van Zutphense horecabedrijven hadden deze week een training samen met de politie in het omgaan met lastige bezoekers. Het komt regelmatig voor dat medewerkers in de horeca te maken krijgen met agressieve en vervelende bezoekers. Bij Café Pico aan de Lievevrouwestraat werden dergelijke situaties nagespeeld tijdens rollenspellen met acteurs.

De organisatie lag in handen van de gemeente Zutphen en deskundigen van Hartman & Poortvliet verzorgden de training. Maar de input kwam van de horecaondernemers zelf. Het oefenen met voorbeelden uit de praktijk zorgt ervoor dat medewerkers voorbereid zijn op vervelende situaties en dat ze weten hoe ze moeten handelen. De horecamedewerkers leerden om op de juiste manier te reageren en de situatie niet te laten escaleren.

Voor herhaling vatbaar

Willem Jansen, uitbater van café De Spaan, was een van de deelnemers en is enthousiast. “Deze training sloot aan bij praktijk. Een aantal van ons loopt al wat langer mee, voor hen is het goed om de kennis en vaardigheden weer op te frissen. Maar er zijn ook veel wisselingen geweest. Voor deze nieuwe groep ‘leergierige horecatijgers’ is dit een perfecte bijscholing.” Ook de samenwerking met politie, gemeente en de andere horeca krijgt een boost. “Het is fijn dat we positieve en soms ook minder positieve ontwikkelingen met elkaar kunnen delen.”

Remy Koppel van Café Camelot oefent met één van de trainers in tactisch overtuigen van een bezoeker met een rode kaart
Remy Koppel van Café Camelot oefent met één van de trainers in tactisch overtuigen van een bezoeker met een rode kaart – Foto: gemeente Zutphen

Veilig Uitgaan

Bij de training was de politie ook aanwezig. Juist bij een mogelijke escalatie is het fijn om een goede samenwerking te hebben met de nachthoreca. Uiteindelijk willen politie, horeca en gemeente hetzelfde: een veilig en gastvrij uitgaansleven in Zutphen. De training is één van de actiepunten uit het overleg Veilig Uitgaan. In dit overleg werken nachthoreca, politie en gemeente samen aan een groter veiligheidsgevoel bij uitgaanspubliek, omwonenden, personeel en hulpverleners.

spot_img

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

spot_img

Nieuws uit deze regio