Duiven – De gemeente Duiven wil haar inwoners, organisaties en bedrijven goede dienstverlening bieden met aandacht voor wat nodig is. Dit betekent dat de gemeente Duiven wil inspelen op én gebruik wil maken van de communicatie-kanalen die de klanten van de gemeente gebruiken. Een van de communicatie-middelen die in de maatschappij veel gebruikt wordt is WhatsApp. Duiven wil daarom ook WhatsApp als klantkanaal gaan inzetten.
Extra klantkanaal
Om deze redenen heeft de gemeente Duiven besloten WhatsApp in te zetten als extra klantkanaal, naast de bestaande kanalen telefonie, balie, website, Facebook en Twitter. Het is een laagdrempelige en gebruiksvriendelijke toevoeging aan de al bestaande communicatiekanalen.
WhatsApp als klantkanaal
Het WhatsApp-nummer van de gemeente is 06 – 11 08 17 96. WhatsApp is beschikbaar voor het stellen van algemene vragen en het doorgeven van meldingen en klachten. Het WhatsApp nummer is alleen beschikbaar voor chat. Telefonisch blijft de gemeente via het algemene nummer (0316) 27 91 11 bereikbaar. Ook wordt WhatsApp door de gemeente niet gebruikt voor het actief zenden van informatie.
Snel antwoord
Voeg de gemeente toe aan uw contacten. Dan heeft u altijd en overal makkelijk contact via WhatsApp met de gemeente! We beantwoorden uw bericht op werkdagen nog dezelfde dag of uiterlijk de volgende ochtend als dit een werkdag is. Het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente zorgt voor de beantwoording en verwerking van de berichten die via WhatsApp en via de andere klantkanalen binnenkomen tijdens de openingstijden van de gemeente.