1.9 C
De Bilt
zaterdag, 28 januari 2023

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

FlickBike: fietsen niet jatten, maar lenen

AMSTERDAM – De Amsterdamse start-up FlickBike test deze zomer een vernieuwend deelfietsconcept. Het experiment omvat 1.000 innovatieve fietsen, welke zijn verspreid door de hoofdstad. Ze zijn realtime te vinden via een gratis app. Gebruikers downloaden de app. Zij zoeken een fiets in de buurt en openen het fietsslot met hun telefoon. Bij dit deelfietsconcept, laten fietsers een FlickBike gewoon achter op hun bestemming. Teruggaan naar een huurstalling of fietsverhuurstation is niet meer nodig. Met de flexibele FlickBike wil het bedrijf het aantal fietsen in Amsterdam terugbrengen. De prijs is 1 euro per half uur zonder abonnement of borg.

Voor Amsterdammers

FlickBike richt zich in eerste instantie op Amsterdammers. En ja, de meesten hebben al een fiets. Toch zijn er legio situaties te bedenken waarbij een FlickBike uitkomst biedt. Bus gemist, lekke band, fiets gestolen, toch dat tweede wijntje gedronken of visite of zakelijk bezoek van buiten de stad. De deelfietsen worden dagelijks verspreid naar plekken waar er behoefte aan is, dus er is altijd een beschikbare FlickBike in de buurt. Het experiment moet uitwijzen of het bezitten van een eigen fiets op den duur overbodig zal zijn.

Nooit meer een lekke band

Het systeem werkt dan misschien zonder poespas, de fietsen zelf zijn voorzien van de nieuwste technische snufjes. De stroom voor het innovatieve slot en de verlichting komt van een geïntegreerd zonnepaneel. De speciale foambanden kunnen niet lek en de ingebouwde GPS-chip maakt stelen zinloos. De start-up zorgt voor onderhoud waarbij gebruikers defecten kunnen melden via de app. Fietsen staan niet alleen in de stad, maar ook bij evenementen, campussen en kantoorparken. Daarmee biedt FlickBike een aanvulling op taxi’s, OV en shuttlebussen.

FlickBike: wel de lusten, niet de lasten

Amsterdam is een fietsstad bij uitstek. Er wordt dagelijks zo’n 2 miljoen kilometer gefietst. Met de opkomst van de deelcultuur op het gebied van huizen, auto’s en ander bezit kon de fiets niet achterblijven. Dat vonden de initiatiefnemers van FlickBike. Het concept springt volgens hen in op de behoefte om niet te bezitten, maar te lenen. Om er vervolgens geen omkijken meer naar te hebben. Tegen heldere, lage prijzen, zonder abonnementskosten en op ieder gewenst moment. Bij succes in de hoofdstad volgt uitbreiding naar andere Nederlandse steden.

spot_img

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

spot_img

Nieuws uit deze regio