13.3 C
De Bilt
zondag, 2 oktober 2022

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Nieuw duurzaamheidsmuseum zoekt locatie in Nijmegen

Nijmegen – Orbis Experience is op zoek naar een geschikte locatie in Nijmegen. Deze experience gaat over de aarde, over ons en over onze toekomst. De Sustainable Development Goals (SDG’s) van de Verenigde Naties staan hierin centraal. De gemeente werkt actief mee aan de zoektocht naar een goede locatie voor het duurzaamheidsmuseum in de stad, omdat Orbis Experience een publiekstrekker kan zijn die goed past bij de duurzame stad, die Nijmegen is. In een intentieovereenkomst is afgesproken om samen een locatieonderzoek te doen.

Orbis Experience moet een ‘next level’ museum worden over onze aarde en hoe wij hier als mensen mee omgaan. De experience wil groeien naar 250.000 bezoekers per jaar, die een ontdekkingsreis kunnen beleven via bewegingssensoren, hologrammen, augmented en virtual reality en het innovatie gebruik van geuren, kleuren en geluiden.

Locatieonderzoek

Het locatieonderzoek gaat uit van een oppervlakte van 7.500 m2 (nieuwbouw of bestaande bouw) op een goed bereikbare zichtlocatie. Het gebouw moet een voorbeeld zijn als het gaat om bouwen vanuit circulaire principes en ook een iconische uitstraling krijgen. Voor de ontwikkeling van het concept en gebouw wordt samengewerkt met Thomas Rau, architect en visionair op het gebied van duurzaamheid en circulair ontwikkelen, en ontwerpbureau Tinker Imagineers uit Utrecht.

Duurzaamheidsmuseum

Wanneer een geschikte plek gevonden wordt in het locatieonderzoek, dat naar verwachting in het najaar klaar zal zijn, vindt nog een haalbaarheidsonderzoek plaats. Daarin wordt duidelijk of Orbis Experience als duurzaamheidsmuseum, daadwerkelijk in Nijmegen zal landen.

Meer informatie over Orbis Experience is te lezen op www.orbisexperience.nl

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Nieuws uit deze regio