8 C
De Bilt
maandag, 28 november 2022

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Den Haag snelst groeiende stad voor startups in Nederland

Den Haag – Vorig jaar steeg Den Haag het snelst van alle Nederlandse steden op de wereldwijde ranglijst van aantrekkelijkste steden voor startups. Den Haag klom in één jaar 134 plaatsen en is daarmee achter Amsterdam nu de tweede stad van Nederland. De Europese Commissie bestempelt Den Haag zelfs als een voorbeeld voor andere steden.

ImpactCity

Centraal in de succesvolle Haagse aanpak staat ‘ImpactCity’. In dit programma krijgen ondernemers die willen bouwen aan een betere wereld ondersteuning. Zo vinden start ups, beleidsmakers, talent en investeerders elkaar en krijgen zij hulp bij het vinden van financiering, huisvesting of talent. Zo wordt ‘goed doen en zaken doen’ gecombineerd. In 2021 trokken, ondanks de coronacrisis, 21 organisaties die zich richten op de duurzame economie naar de stad.

Wethouder economie Saskia Bruines wil de Haagse aanpak voortzetten, maar ziet tegelijkertijd ook een grote uitdaging: “Ik ben ontzettend trots op wat Den Haag met ImpactCity heeft bereikt. Mooi om te zien dat zowel Haagse ondernemers als internationale bedrijven zich in onze stad vestigen en willen groeien, juist omdat wij hier passende omstandigheden weten te bieden voor startende duurzame ondernemers. Het is nu zaak om deze voorsprong volledig te benutten en veel meer bedrijven, instellingen en congressen aan te trekken.”

Netwerk is belangrijk voor groei


Een van de ondernemers die heeft bijgedragen aan het Haagse succes van Impact City is ‘voedselveranderaar’ Yespers. Deze Haagse onderneming maakt etenswaren zoals crackers en granola op een duurzame, eerlijke en traceerbare manier. Oprichter Stefan Baecke: “Sinds 2014 zijn wij begonnen aan een reis om onze voedselketen te veranderen. Onze missie om voedselverspilling tegen te gaan vraagt vooral samenwerking met ketenpartners en investeerders. De expertise, het platform en het netwerk van ImpactCity is voor ons erg belangrijk”.

Duurzame economie is de toekomst


Met ImpactCity zet de gemeente nadrukkelijk in op thema’s waar Den Haag goed in is, zoals water, klimaat, energie, humanitaire hulp en voedsel. Een duurzame en circulaire economie is de toekomst en Den Haag heeft met ImpactCity op dit terrein een sterke uitgangspositie verworven. Deze ondernemers versnellen de energietransitie en het biedt ook veel kansen voor de Haagse werkgelegenheid. Want naast het oplossen van maatschappelijke vraagstukken zorgen zij ook voor veel nieuwe banen die helpen bij het verbreden van de Haagse economie.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Nieuws uit deze regio