15.9 C
De Bilt
woensdag, 5 oktober 2022

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

CityChallenge Boeiende Binnenstad gewonnen door ‘Tijdloos Eindhoven’

Eindhoven – Tijdloze bogen die de binnenstad op een slimme manier groener en sfeervoller maken. Met dit idee won Eindhovenaar Daan van der Linden (32) de CityChallenge van de Boeiende Binnenstad. Wethouder Jakob Wedemeijer (Binnenstad) overhandigde hem op woensdag 13 december een cheque van 2500 euro tijdens een feestelijke bijeenkomst in het Stadhuis. “Het idee heeft de kracht om verbinding te vinden met alle relevante thema’s van onze binnenstadsvisie”, vat de wethouder de jurywaardering samen.

Boeiende Binnenstad

In het project Boeiende Binnenstad werkt de gemeente de komende tijd samen met allerlei betrokkenen aan een herinrichtingsplan. De gemeente schreef half oktober een CityChallenge uit en riep iedereen op om antwoord te geven op de vraag: wat zijn jouw ideeën voor een boeiende Eindhovense binnenstad? Dat leverde maar liefst 215 inzendingen op. Een jury, bestaande uit vertegenwoordigers van het projectteam, beoordeelde alle ideeën en verdeelde vijf prijzen.

Citychallenge
Boeiende Binnenstad Eindhoven -© Google Streetview

Tijdloze bogen

Daan van der Linden (creatief conceptmanager) introduceert de boogvorm als tijdloze drager voor het creëren van meer groen en sfeer in de binnenstad. “Boogjes prikkelen de nieuwsgierigheid en geven je steeds weer het gevoel dat je een nieuw deel van de stad nadert”, zo is te lezen in zijn uitgebreide inzending. De jury waardeerde zijn originele aanpak met een eerste prijs.

Runners-up en jongerenprijzen

De tweede prijs ging naar Erik Vos en Peter van Beelen voor hun idee om met de 20.000 m2 rode steentjes die vrijkomen een ‘dome’ te bouwen: een koepel met ruimte voor ontmoeting, beleving en vermaak. Ward Kromhout, Roy van Gool en Sophie Peters wonnen met ‘Expeditie Eindhoven’ de derde prijs. Met de inzet van licht, groen en kunst willen zij verborgen en verwaarloosde plekken laten opleven.

Verder reikte de jury twee jongerenprijzen van 250 euro uit. Mika van den Biggelaar en Jarod van den Heuvel ontvingen deze prijs voor hun inzending ‘Een binnenstad vol ideeën’. En broer en zus Jippe en Suze van den Heuvel voor hun idee om de binnenstad ook voor kinderen leuker te maken.

Ontwerpopgave CityChallenge

“We zijn ontzettend blij met alle ideeën. De energie spat van de inzendingen af. Aan het projectteam de mooie uitdaging om te bekijken hoe we de opbrengsten kunnen verbinden met de ontwerpopgave voor onze binnenstad”, aldus wethouder Wedemeijer. De winnende ideeën zijn de komende weken nog te bekijken in het Stadskantoor en op eindhoven.nl/boeiendebinnenstad.
Bron: gemeente Eindhoven

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Nieuws uit deze regio