3.8 C
De Bilt
vrijdag, 2 december 2022

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Inwonerpeiling gemeentelijke communicatie en participatie in Twenterand

Gemeente Twenterand komt met een Inwonerpeiling. Welke media en communicatiekanalen gebruiken inwoners het liefst? Is de communicatie van de gemeente begrijpelijk genoeg? En hoe tevreden zijn inwoners over hoe de gemeente ze betrekt bij plannen? Antwoorden op die vragen (en meer) zoekt de gemeente tijdens een speciale inwonerpeiling over de gemeentelijke communicatie en participatie. In de eerste twee weken van oktober kunnen inwoners via www.twenterand.ikpraatmee.nl laten weten wat ze ervan vinden. Met de resultaten uit de peiling wil de gemeente de communicatie verbeteren.

De gemeente communiceert op allerlei manieren met inwoners, ondernemers en organisaties. Naast de gemeentelijke pagina in de Toren van Twenterand, is er uiteraard de website www.twenterand.nl. Ook plaatst de gemeente regelmatig berichten op de diverse social media, waaronder Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram. Maar doet de gemeente dat op een goede manier of kan het beter? En via welke kanalen willen inwoners het liefst geïnformeerd worden? Vragen die in de online inwonerpeiling van oktober centraal staan. Deelnemers aan de peiling maken kans op een van de vijf cadeaupakketten met lokale lekkernijen ter waarde van 20 euro.

Vaktaal

Burgemeester Hans Broekhuizen vindt het belangrijk dat inwoners kunnen laten weten wat ze vinden van de gemeentelijke communicatie. “Als je als organisatie wilt verbeteren, dan moet je regelmatig je eigen functioneren tegen het licht houden”, legt Broekhuizen uit. “Gebruiken we de juiste kanalen? Of hebben inwoners daar een heel ander beeld bij? Kijk, ambtenaren en bestuurders gebruiken bijvoorbeeld vaak vaktaal. Dat is begrijpelijk, omdat het nu eenmaal ons werk is. Maar soms begrijpt de ontvanger van een brief ons daarom juist niet.”

Horen wat er beter kan door Inwonerpeiling

Met de resultaten van deze inwonerpeiling wil de gemeente dus in kaart brengen wat Twenterand vindt van de gemeentelijke communicatie. “Maar dat niet alleen”, aldus de burgemeester. “Waar het kan horen we ook graag wat er beter kan en misschien zelfs hoe. Ook op het gebied van participatie. Want er zit heel veel kennis buiten de muren van ons gemeentehuis. Bovendien, we doen het voor onze inwoners en ondernemers. Als zij het anders willen, dan sluiten we onze ogen daar niet voor. Als het realistisch is, dan passen we graag dingen aan.”

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Nieuws uit deze regio