9.3 C
De Bilt
vrijdag, 7 oktober 2022

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Mijlpaal elektrificatie Landgraaf – Herzogenrath

Landgraaf – De Nederlandse en Duitse bovenleiding zijn dit weekend met succes aan elkaar gekoppeld vlak over de grens in Duitsland. Nog een paar maanden werken en dan kan de rechtstreekse trein tussen Maastricht en Aachen (Aken) gaan rijden.

Het was in april de symbolische starthandeling: het tegen elkaar houden van de Duitse en Nederlandse bovenleiding. Maar nu is het echt zover en zijn de systemen aan elkaar verbonden. Een mooie prestatie van ProRail en aannemer Strukton aan de Nederlandse zijde en aannemer RPS en spoorbeheerder DB Netze aan de Duitse zijde. De elektrificatie van het 6,5 km lange traject tussen Landgraaf en Herzogenrath gaat nu zijn laatste fase in.

Rechtstreeks, één keer per uur

Eind dit jaar moeten de werkzaamheden voor de elektrificatie zijn afgerond. Vervoerder Arriva gaat met ingang van de nieuwe dienstregeling per 9 december 2018 binnen de Limburgse OV-concessie één keer per uur een drielanden treindienst uitvoeren die ook een rechtstreekse verbinding tussen Maastricht en Aachen zal bieden. Arriva heeft hiervoor nieuwe treinen besteld.

Gezamenlijk

Het elektrificeren van het spoor tot de Duitse grens is een gezamenlijk project van ProRail en de provincie Limburg. Het is het eerste project dat in uitvoering gaat voor betere internationale treinverbindingen tussen Zuid-Nederland en Duitsland. Met het programma EurekaRail spannen de Zuid-Nederlandse provincies Noord-Brabant en Limburg zich, ondersteund door het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, in voor snellere, comfortabelere grensoverschrijdende (trein)verbindingen tussen Duitsland, België en Nederland.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Nieuws uit deze regio