3.5 C
De Bilt
maandag, 6 februari 2023

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

Op de pagina Adverteren van Regio Online lees je alles over de mogelijkheden om te adverteren op onze nieuwswebsite. Adverteren kan door middel van content, maar je kunt ook adverteren met banners bijvoorbeeld.

Adverteren

Wist je dat adverteren bij Regio Online helemaal niet duur is? Adverteren kan al vanaf 1 euro per dag voor banners. Adverteren met content kan al vanaf 24,95 euro. Laat je informeren over alle mogelijkheden die wij met adverteren bieden. Natuurlijk vindt je op Regio Online alles over regionaal en lakaal nieuws. Daarnaast kun je weer & verkeersinformatie vinden en via P2000 de actuele 112 meldingen bij jou inde buurt.

De (on)zin van Trustpilot-recensies in de cryptosector

Wil je bij de website Bitcoin Profit inloggen, dan kom je eerst terecht op een algemene informatiepagina. Via o.a TrustPilot komen er tienduizenden recensies naar voren die voor minstens 90% positief zouden zijn. Talloze andere cryptobedrijven pronken op een soortgelijke manier met Trustpilot-recensies. Dat doet men natuurlijk niet zomaar, want dergelijke recensies zijn altijd heel waardevol, zowel voor bedrijven als voor consumenten. Zeker bedrijven die actief zijn in sectoren die gevoelig zijn voor oplichtingspraktijken, zoals de goksector en de cryptosector, zijn gebaat met dergelijke reviewplatforms.

Belang van Trustpilot reviews voor consumenten en beleggers

In een wereld waarin influencers, sociale media en viral marketing een prominente rol spelen, hebben reviews de kracht om bedrijven te maken of te kraken. Influencers hebben aangetoond dat consumenten meer geven om de mening van gewone mensen dan om marketingpraatjes. En dan zijn onafhankelijke platforms als Trustpilot behoorlijk interessant. Dergelijke platforms staan je toe om vooraf reviews te lezen over bedrijven. Bovendien kan je zo een goede inschatting maken van wat je al dan niet mag verwachten. En daarenboven moedigen reviewwebsites bedrijven aan om het steeds beter te doen. Daar plukt iedereen de vruchten van.

Meer negatieve reviews, tenzij men om reviews vraagt

Toch zijn er ook een aantal kanttekeningen bij te maken. In de eerste plaats zijn mensen namelijk geneigd om sneller negatieve reviews achter te laten dan om bij positieve ervaringen reviews te delen. Wie een slechte ervaring had, vindt het zijn plicht om anderen te waarschuwen. Bovendien wil men zo de dienstverlening verbeteren. Bij een positieve ervaring vindt men dat niet nodig en dus laat men geen review achter. Een uitzondering is er wanneer er wordt gevraagd om reviews achter te laten. Bedrijven die vragen om reviews zullen dan ook vaker op positieve reviews kunnen rekenen. Natuurlijk moeten ze dan ook wel nog steeds positief werk verrichten.

Valse reviews blijven een probleem

Voor oplichters is het niet moeilijk om valse reviews te plaatsen. Vaak gebruikt men daarbij fakeprofielen met stockfoto’s. Het gaat veelal om foto’s van professionele fotografen, genomen met een professionele camera. Google heeft een goede tool om te achterhalen wat de bron van een foto is, namelijk Google Reverse Image Search. Door het plaatje te uploaden of het linkje naar het plaatje in te geven, kom je te weten waar op het internet het nog wordt gebruikt. Ook kan je fakereviews herkennen door het feit dat men slechts één review heeft achtergelaten, dat is altijd verdacht.

Klein gebruikers plaatst nepreviews

Bij Trustpilot erkennen ze dat er een “klein aantal gebruikers is dat nepreviews op Trustpilot plaatst”. Daarom hebben ze een aantal tools ontwikkeld om nepreviews eenvoudiger te detecteren en te verwijderen. Ook zelf kan je “problematische reviews” rapporteren en zo anderen beschermen. Dan trekt men op onderzoek uit. Als een review na een beoordeling offline wordt gehaald, telt het niet meer mee voor de sterrenscore van het bedrijf. Het is wel zo dat gerapporteerde reviews online blijven tot het een en ander is uitgeklaard. Zo voorkomt men dat bedrijven voortdurend negatieve reviews rapporteren om meer sterren te scoren.

spot_img

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

spot_img

Nieuws uit deze regio